شرکت شیشه ایمنی شرق

آمار مطالب

کل مطالب : 29
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 73
بازدید سال : 122
بازدید کلی : 314

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری صنعت ساختمان و سازه و آدرس iron-sazan-iran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : mr kaya
تاریخ : چهار شنبه 12 شهريور 1399
نظرات

شرکت شیشه ایمنی شرق با مدیریت محمد استقبال در سال ۱۳۷۲ در مشهد و در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع تاسیس شده و فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید شیشه های سکوریت ساختمانی و صنعتی از قبیل شیشه های بخاری ، اجاق گاز ، پروژکتور و … مطابق با استاندارد جهانی آغاز نمود. در سال ۱۳۷۴ برای اولین بار در ایران موفق به کسب اولین نشان استاندارد ملی برای شیشه های ۱۰ میل ساختمانی گردید. به منظور توسعه واحد تولیدی ۱۳۷۸ ساختمان جدید شامل سالنهای تولید چاپ سیلک ، برش کاری و پرداخت شیشه احداث شد . در سال ۱۳۷۹ با وارد نمودن کوره هوریزانتال برای اولین بار در استان خراسان موفق به تولید شیشه های تخت و خم به ابعاد ۲۴۴* ۳۶۰ سانتیمتر مطابق با استانداردهای روز دنیا گردید.

در سال ۱۳۸۰ با وارد نمودن یک دستگاه میز برش CNC از کشور ایتالیا امکان برش انواع شیشه ها با دقت بالا و با خطای کمتر از یک صدم میلیمتر به صورت گونیا و دقیق فراهم شد.

در سال ۱۳۸۲ با وارد نمودن خط تولید پیشرفته و کاملا اتوماتیک شیشه های دو و چند جداره و تولید این محصولات این شرکت گام بزرگی به منظور جلب رضایت مشتریان خود برداشت .

در سال ۱۳۸۳ به منظور توسعه مجدد زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در مجاورت واحد تولیدی خریداری شده و مورد بهره برداری قرار گرفت .

این شرکت در سال ۱۳۸۳ موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 – ۲۰۰۰ مدیریت کیفیت از شرکت URS انگلستان شد و در سال ۱۳۸۵ به عنوان واحد نمونه برتر استاندارد از سوی اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان خراسان انتخاب گردید.


تعداد بازدید از این مطلب: 68
موضوعات مرتبط: معماری , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به برترین مرجع خبری صنعت ساختمان و سازه خوش آمدید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود